Dedykowane aplikacje w rozsądnej cenie

InstaSPED – program do zarządzania firmą spedycyjną i transportową

Program InstaSPED przeznaczony jest dla firm zajmujących się spedycją i transportem samochodowym. System pozwala na uporządkowanie i zautomatyzowanie najważniejszych procesów w firmie - przyjmowanie zleceń od klientów, zlecanie usług podwykonawcom, kontrolę realizacji zlecenia, wystawianie faktur, kontrolę płatności, windykację, itd.

W skład standardowej konfiguracji systemu InstaSPED wchodzą poniższe moduły:

Na życzenie klienta możliwe jest rozbudowanie programu o kolejne moduły - zarówno gotowe z pakietu InstaBIURO, jak i dedykowane na indywidualne zamówienie.

InstaSPED działa na komputerach, tabletach i telefonach

Zalety rozwiązania

System InstaSPED dostępny jest przez przeglądarkę internetową, dzięki czemu można z niego korzystać bez instalacji z komputera, telefonu i tabletu - w biurze, w domu, w delegacji.

Z programu może korzystać równocześnie nawet kilkuset użytkowników.

Aplikacja posiada intuicyjny interfejs użytkownika - na ekranie dostępne są tylko potrzebne w danym momencie funkcje.

Program InstaSPED może być w dowolny sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb firmy - nie ma żadnych ograniczeń we wprowadzaniu zmian.

Umów się na bezpłatną prezentację!

Skontaktuj się z nami

Zlecenia
  • przyjmowanie zleceń od klientów
  • wystawianie zleceń podwykonawcom
  • kontrola poprawności danych zlecenia (terminy, kwoty)
  • generowanie dokumentu zlecenia wg indywidualnego szablonu
  • tworzenie nowego zlecenia jako duplikat poprzedniego
  • obsługa zleceń prostych - jeden załadunek, jeden wyładunek
  • obsługa zleceń złożonych - wiele załadunków i wyładunków, przewożone różne towary
  • kluczowe parametry zlecenia - towar, waga, wymiar, temperatura, towary niebezpieczne, itp.
  • zatwierdzanie zleceń przez kierowników wg ustalonych kryteriów (np. powyżej pewnej wartości)
  • e-mailowe powiadomienia o zmianach w zleceniu - dla pracowników firmy, dla podwykonawcy, dla klienta

Fakturowanie

  • generowanie faktur sprzedażowych ze zlecenia
  • obsługa wielu walut i przeliczania kursów
  • eksport danych do zewnętrznych systemów FK
  • automatyczna numeracja faktur wg ustalonego szablonu
Płatności i windykacja
  • kontrola płatności i terminów
  • import wpłat z wyciągów bankowych
  • eksport paczki przelewów do banku
  • generowanie przypomnień o płatnościach do klientów
  • generowanie przypomnień o dokumentach do przewoźników

Klienci

  • rejestrowanie danych klienta - adresy, dane fakturowe
  • lista osób kontaktowych klienta
  • śledzenie historii współpracy
  • kontrola zaległości płatniczych i kredytu kupieckiego
  • określanie terminu i formy płatności
  • określanie waluty rozliczeń
Przewoźnicy
  • kontrola aktualności ubezpieczenia OCP
  • kontrola aktualności przeglądów technicznych pojazdów
  • ewidencja pojazdów, naczep i kierowców
  • określanie terminu i formy płatności
  • określanie waluty rozliczeń
  • przechowywanie skanów NIP, REGON, itp.

Raporty

  • zestawienie sprzedaży wg klientów
  • zestawienie zakupów wg przewoźników
  • zestawienie wyników finansowych wg miesięcy, kwartałów, lat
  • zestawienie rentowności zleceń
  • łatwa modyfikacja zestawień - dodawanie warunków, zmiana grupowań
  • tworzenie własnych zestawień adhoc ze wszystkich danych w systemie
Panel kontrahenta
  • dostęp do zleceń dla klientów i przewoźników
  • podgląd w czasie rzeczywistym do danych zleceń
  • wprowadzanie nowego zlecenia przez klienta
  • przyjmowanie zlecenia przez przewoźnika
Chcesz porozmawiać o szczegółach lub umówić prezentację?

Skontaktuj się z nami

Niektórzy z naszych klientów: