InstaSPED – program do zarządzania firmą spedycyjną i transportową
Program InstaSPED przeznaczony jest dla firm zajmujących się spedycją i transportem samochodowym.
System pozwala na uporządkowanie i zautomatyzowanie najważniejszych procesów w firmie -
przyjmowanie zleceń od klientów, zlecanie usług podwykonawcom, kontrolę realizacji zlecenia,
wystawianie faktur, kontrolę płatności, windykację, itd.
W skład standardowej konfiguracji systemu InstaSPED wchodzą poniższe moduły:
Na życzenie klienta możliwe jest rozbudowanie programu o kolejne moduły - zarówno gotowe z pakietu InstaBIURO, jak i dedykowane na indywidualne zamówienie.
Zalety rozwiązania
System InstaSPED dostępny jest przez przeglądarkę internetową, dzięki czemu można z niego korzystać bez instalacji z komputera, telefonu i tabletu - w biurze, w domu, w delegacji.
Z programu może korzystać równocześnie nawet kilkuset użytkowników.
Aplikacja posiada intuicyjny interfejs użytkownika - na ekranie dostępne są tylko potrzebne w danym momencie funkcje.
Program InstaSPED może być w dowolny sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb firmy - nie ma żadnych ograniczeń we wprowadzaniu zmian.
Zlecenia
- przyjmowanie zleceń od klientów
- wystawianie zleceń podwykonawcom
- kontrola poprawności danych zlecenia (terminy, kwoty)
- generowanie dokumentu zlecenia wg indywidualnego szablonu
- tworzenie nowego zlecenia jako duplikat poprzedniego
- obsługa zleceń prostych - jeden załadunek, jeden wyładunek
- obsługa zleceń złożonych - wiele załadunków i wyładunków, przewożone różne towary
- kluczowe parametry zlecenia - towar, waga, wymiar, temperatura, towary niebezpieczne, itp.
- zatwierdzanie zleceń przez kierowników wg ustalonych kryteriów (np. powyżej pewnej wartości)
- e-mailowe powiadomienia o zmianach w zleceniu - dla pracowników firmy, dla podwykonawcy, dla klienta
Fakturowanie
- generowanie faktur sprzedażowych ze zlecenia
- obsługa wielu walut i przeliczania kursów
- eksport danych do zewnętrznych systemów FK
- automatyczna numeracja faktur wg ustalonego szablonu
Płatności i windykacja
- kontrola płatności i terminów
- import wpłat z wyciągów bankowych
- eksport paczki przelewów do banku
- generowanie przypomnień o płatnościach do klientów
- generowanie przypomnień o dokumentach do przewoźników
Klienci
- rejestrowanie danych klienta - adresy, dane fakturowe
- lista osób kontaktowych klienta
- śledzenie historii współpracy
- kontrola zaległości płatniczych i kredytu kupieckiego
- określanie terminu i formy płatności
- określanie waluty rozliczeń
Przewoźnicy
- kontrola aktualności ubezpieczenia OCP
- kontrola aktualności przeglądów technicznych pojazdów
- ewidencja pojazdów, naczep i kierowców
- określanie terminu i formy płatności
- określanie waluty rozliczeń
- przechowywanie skanów NIP, REGON, itp.
Raporty
- zestawienie sprzedaży wg klientów
- zestawienie zakupów wg przewoźników
- zestawienie wyników finansowych wg miesięcy, kwartałów, lat
- zestawienie rentowności zleceń
- łatwa modyfikacja zestawień - dodawanie warunków, zmiana grupowań
- tworzenie własnych zestawień adhoc ze wszystkich danych w systemie
Panel kontrahenta
- dostęp do zleceń dla klientów i przewoźników
- podgląd w czasie rzeczywistym do danych zleceń
- wprowadzanie nowego zlecenia przez klienta
- przyjmowanie zlecenia przez przewoźnika
Niektórzy z naszych klientów: