Dedykowane aplikacje w rozsądnej cenie

Często zadawane pytania

Ile kosztuje licencja na jedno stanowisko? Odpowiedź

Model rozliczeniowy InstaBIURA nie przewiduje opłat za stanowisko. Rozliczany jest jedynie dostęp do aplikacji (abonament lub licencja) dla całej firmy, a liczba użytkowników systemu jest zupełnie dowolna.

Czy InstaBIURO ma funkcję X? Odpowiedź

Istnieje spora szansa, że tak. A jeśli nie, to możemy ją wprowadzić specjalnie dla Ciebie. Większość rozszerzeń realizujemy bezpłatnie w ramach wdrożenia. Więcej informacji o rozbudowie InstaBIURA znajdziesz w dziale rozszerzenia.

Jakie rozszerzenia są bezpłatne? Odpowiedź

Każdą modyfikację rozpatrujemy indywidualnie, ale zdecydowana większość jest realizowana w ramach wdrożenia. Dodatkowe moduły, zmiany układu pól, dodatkowe parametry rekordów, raporty i zestawienia to niektóre przykłady bezpłatnych modyfikacji. Łatwiej jest wymienić rozszerzenia, które zwykle są płatne.

Do płatnych rozszerzeń należą przede wszystkim różnego rodzaju integracje z systemami stron trzecich. Ale i w tym przypadku wszystko zależy od oczekiwanego stopnia automatyzacji i rodzaju wymiany danych.

W każdym przypadku, jeśli myślisz o jakiejś modyfikacji, najlepszym sposobem uzyskania pewnej informacji jest kontakt z nami.

Czy jest możliwość instalacji InstaBIURA na serwerze mojej firmy? Odpowiedź

Tak, jest taka możliwość. Instalacja na serwerach klienta od wdrożenia na naszych serwerach różni się nieznacznie ceną i zasadami wsparcia technicznego . Wszystkich informacji na ten temat udziela nasz Dział Sprzedaży.

Kto ma dostęp do danych mojej firmy? Odpowiedź

Po wdrożeniu poza Tobą i Twoimi pracownikami, którym przyznasz dostęp sam, do Twojej instancji InstaBIURA nie ma dostępu nikt. Standardowo po zakończeniu procedury wdrożenia i uzyskaniu akceptacji zmian usuwamy sobie dostęp do Twojej instancji. W przypadku gdy zaistnieje potrzeba zmian, wystarczy że na nowo zaprosisz naszego wdrożeniowca do grona administratorów.

Oczywiście do instancji na naszych serwerach możemy w sytuacji kryzysowej uzyskać dostęp w dowolnej chwili, ale zrobimy to tylko po to, aby umożliwić Ci korzystanie z systemu w przypadku problemów. Umowa świadczenia usługi InstaBIURO dokładnie specyfikuje, kiedy możemy podjąć takie kroki.

Niektórzy z naszych klientów: