InstaPORTAL – intranetowy portal korporacyjny
Program InstaPORTAL przeznaczony jest przede wszystkim dla dużych i średnich firm, które chcą usprawnić organizację pracy i podnieść przepływ informacji między pracownikami biurowymi.
System intranetowy InstaPORTAL składa się z 3 głównych części:
- portalu informacyjnego pozwalającego pracownikom na wygodny dostęp do najważniejszych informacji i dokumentów,
- aplikacji intranetowych służących do organizowania obiegu dokumentów i pracy w firmie,
- panelu administracyjnego, który pozwala na konfigurację funkcji i uprawnień w portalu i aplikacjach.
Poniżej prezentujemy standardowe moduły systemu. Na życzenie klienta możliwe jest rozbudowanie programu o kolejne moduły - zarówno gotowe z pakietu InstaBIURO, jak i dedykowane na indywidualne zamówienie.
System InstaPORTAL może być zintegrowany z już działającym oprogramowaniem w firmie – m.in. usługami katalogowymi (LDAP, Active Directory), system kadrowy, system ERP.
Zalety rozwiązania
System InstaPORTAL dostępny jest przez przeglądarkę internetową, dzięki czemu można z niego korzystać bez instalacji z komputera, telefonu i tabletu - w biurze, w domu, w delegacji.
Z programu może korzystać równocześnie nawet kilka tysięcy użytkowników.
Aplikacja posiada intuicyjny interfejs użytkownika - na ekranie dostępne są tylko potrzebne w danym momencie funkcje.
Program InstaPORTAL może być w dowolny sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb firmy - nie ma żadnych ograniczeń we wprowadzaniu zmian.
Standardowe moduły
- strony informacyjne,
- aktualności,
- struktura pracowników,
- profile pracowników,
- procedury firmowe,
- baza dokumentów,
- rejestracja na szkolenia.
Elementy układu strony
- wielopoziomowa struktura stron,
- wyszukiwarka pracowników, stron, dokumentów,
- wyszukiwanie po treści stron,
- prezentacja struktury organizacyjnej.
Edycja treści
- edytor WYSIWYG dla treści stron
- wstawianie tabelek i obrazków
- kopiowanie treści z dokumentów Word
- lista wszystkich stron, dokumentów, aktualności, itp.
- dedykowane formularze edycyjne do każdego rodzaju treści
Szata graficzna
- możliwość zmiany szaty graficznej wg własnego projektu,
- możliwość przełączania szablonów przez pracowników,
- wersja mobilna dostępna bez dodatkowego nakładu pracy.
Rozbudowa portalu
- łatwa rozbudowa o własne moduły:
- tworzenie struktur za pomocą wbudowanego Edytora Schematu,
- skryptowanie interfejsu użytkownika za pomocą PHP lub JavaScript,
- integracja portalu z warstwą aplikacyjną
Aplikacje intranetowe
Ewidencja sprzętu firmowego
- wprowadzanie do ewidencji wszystkich urządzeń firmowych,
- opisywanie parametrów urządzenia: nazwa, kategoria, data zakupu, numer seryjny, miejsce przechowywania, itp.
- przypisywanie urządzeń do pracowników, którzy za nie odpowiadają,
- dodawanie do opisu sprzętu dodatkowych dokumentów: skan karty gwarancyjnej, skan faktury, podręcznik użytkownika, fotografie, itp.
- dodawanie historii zdarzeń związanych z urządzeniem: przegląd serwisowy, naprawa gwarancyjna, modyfikacja parametrów, uszkodzenie, itp.
Rejestr umów
- wprowadzanie do rejestru umów z klientami, dostawcami, pracownikami,
- opisywanie parametrów umowy: data podpisania, czas trwania, nazwa i adres kontrahenta, wartość umowy, itp.
- dołączanie do umów skanów i dokumentów źródłowych,
- opisywanie fizycznego miejsca składowania oryginałów umów,
- szybkie wyszukiwanie umów z możliwością filtrowania po wszystkich parametrach,
- zarządzanie uprawnieniami dostępu do umów dla poszczególnych grup użytkowników.
Rejestracja godzin pracy
- dodawanie wpisów do czasy pracy na projektach,
- przeglądanie i edycja historycznych wpisów,
- wyszukiwanie informacji o zadaniach wykonanych w zadanym czasie dla wybranego projektu,
- kontrola bieżących zadań wykonywanych przez pracowników,
- raporty godzinowe z podziałem na projekty i pracowników.
Inne aplikacje
- Obieg akceptacji faktur
- Wnioski do zarządu
- Wnioski urlopowe
- Grafik urlopów
- Zapotrzebowania
- CRM
- Mailing
- Zarządzanie zadaniami
- Zgłaszanie usterek i awarii
- Rekrutacja pracowników
Niektórzy z naszych klientów: