Dedykowane aplikacje w rozsądnej cenie

InstaPORTAL – intranetowy portal korporacyjny

Program InstaPORTAL przeznaczony jest przede wszystkim dla dużych i średnich firm, które chcą usprawnić organizację pracy i podnieść przepływ informacji między pracownikami biurowymi.

System intranetowy InstaPORTAL składa się z 3 głównych części:


Poniżej prezentujemy standardowe moduły systemu. Na życzenie klienta możliwe jest rozbudowanie programu o kolejne moduły - zarówno gotowe z pakietu InstaBIURO, jak i dedykowane na indywidualne zamówienie.

System InstaPORTAL może być zintegrowany z już działającym oprogramowaniem w firmie – m.in. usługami katalogowymi (LDAP, Active Directory), system kadrowy, system ERP.

InstaPORTAL działa na komputerach, tabletach i telefonach

Zalety rozwiązania

System InstaPORTAL dostępny jest przez przeglądarkę internetową, dzięki czemu można z niego korzystać bez instalacji z komputera, telefonu i tabletu - w biurze, w domu, w delegacji.

Z programu może korzystać równocześnie nawet kilka tysięcy użytkowników.

Aplikacja posiada intuicyjny interfejs użytkownika - na ekranie dostępne są tylko potrzebne w danym momencie funkcje.

Program InstaPORTAL może być w dowolny sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb firmy - nie ma żadnych ograniczeń we wprowadzaniu zmian.

Umów się na bezpłatną prezentację!

Skontaktuj się z nami

Portal informacyjny

Standardowe moduły
  • strony informacyjne,
  • aktualności,
  • struktura pracowników,
  • profile pracowników,
  • procedury firmowe,
  • baza dokumentów,
  • rejestracja na szkolenia.
Elementy układu strony
  • wielopoziomowa struktura stron,
  • wyszukiwarka pracowników, stron, dokumentów,
  • wyszukiwanie po treści stron,
  • prezentacja struktury organizacyjnej.

Edycja treści

  • edytor WYSIWYG dla treści stron
  • wstawianie tabelek i obrazków
  • kopiowanie treści z dokumentów Word
  • lista wszystkich stron, dokumentów, aktualności, itp.
  • dedykowane formularze edycyjne do każdego rodzaju treści

Szata graficzna

  • możliwość zmiany szaty graficznej wg własnego projektu,
  • możliwość przełączania szablonów przez pracowników,
  • wersja mobilna dostępna bez dodatkowego nakładu pracy.

Rozbudowa portalu

Chcesz porozmawiać o szczegółach lub umówić prezentację?

Skontaktuj się z nami

Aplikacje intranetowe

Ewidencja sprzętu firmowego
  • wprowadzanie do ewidencji wszystkich urządzeń firmowych,
  • opisywanie parametrów urządzenia: nazwa, kategoria, data zakupu, numer seryjny, miejsce przechowywania, itp.
  • przypisywanie urządzeń do pracowników, którzy za nie odpowiadają,
  • dodawanie do opisu sprzętu dodatkowych dokumentów: skan karty gwarancyjnej, skan faktury, podręcznik użytkownika, fotografie, itp.
  • dodawanie historii zdarzeń związanych z urządzeniem: przegląd serwisowy, naprawa gwarancyjna, modyfikacja parametrów, uszkodzenie, itp.
Rejestr umów
  • wprowadzanie do rejestru umów z klientami, dostawcami, pracownikami,
  • opisywanie parametrów umowy: data podpisania, czas trwania, nazwa i adres kontrahenta, wartość umowy, itp.
  • dołączanie do umów skanów i dokumentów źródłowych,
  • opisywanie fizycznego miejsca składowania oryginałów umów,
  • szybkie wyszukiwanie umów z możliwością filtrowania po wszystkich parametrach,
  • zarządzanie uprawnieniami dostępu do umów dla poszczególnych grup użytkowników.
Rejestracja godzin pracy
  • dodawanie wpisów do czasy pracy na projektach,
  • przeglądanie i edycja historycznych wpisów,
  • wyszukiwanie informacji o zadaniach wykonanych w zadanym czasie dla wybranego projektu,
  • kontrola bieżących zadań wykonywanych przez pracowników,
  • raporty godzinowe z podziałem na projekty i pracowników.
Inne aplikacje
  • Obieg akceptacji faktur
  • Wnioski do zarządu
  • Wnioski urlopowe
  • Grafik urlopów
  • Zapotrzebowania
  • CRM
  • Mailing
  • Zarządzanie zadaniami
  • Zgłaszanie usterek i awarii
  • Rekrutacja pracowników
Niektórzy z naszych klientów: